Избор лекара и снимање телефоном
, 7 (812) 409-93-64 7 (499) 519-32-81 , 7 (812) 409-93-64

Научници: антибиотици проузрокују напредовање алергијских реакција код људи

Холандски научници дошли су до занимљивог закључка - употреба антибиотика, нарочито у раном детињству, је узрок прогресије алергијских реакција код људи.

Истраживања у овој области извршили су стручњаци већ 50 година, а сада су подаци о њиховом раду коначно објављени. Већ је утврђено да антибиотици нису као безопасни лекови као што се чини на први поглед. Њихова неконтролирана употреба може изазвати тешке компликације. Раније је било познато да конзумирање антибактеријских лекова може смањити имунски статус и изазвати дисбактериозу . Сада су научници идентификовали везу између употребе антибиотика и развоја сенене грознице и екцема .

Студије су спроведене током дужег временског периода, а стручњаци су проучавали историју хиљада људи који су, ако је потребно, прошли курс антибиотске терапије. Резултати су добијени на следећи начин: код оних пацијената који су барем једном узимали курс антибиотика, ризик од прогресије сијена се повећао за 14-56%. Што се тиче екцема, ризик од прогресије у овој категорији болесника износио се између 15 и 41%.

Холандски научници верују да се антибактеријски лекови понашају агресивно у цревима човека, чиме се значајно нарушава имуни систем. Из тог разлога тело појединца постаје мање отпорно на агресивне ефекте алергијских супстанци. Због тога људи могу доживети различите алергијске реакције. Медицинска статистика је таква да се по први пут алергија манифестује код особе у младости, али није искључена могућност алергијске реакције у детињству.

Поделите овај чланак:

Јосепх Аддисон

Уз вежбање и умереност, већина људи може да ради без лекова.

Наша група ВКонтакте
Позивамо докторе
Позивамо практичаре да савјетују посјетитеље на сајту СимптоМер.РУ - сазнајте више .